Monday 19 November 2012

Altimat Kereta Sewa KSKB Sungai Buloh

Parking KSKB

"Altimat kereta sewa terbaik,mudah & mesra"-Zulhelmi,pelajar KSKB

Banner Altimat Kereta Sewa
Alhamdulillah,setelah beberapa bulan syarikat kami "Altimat Kereta Sewa" bertapak di Kolej Sains Kesihatan Bersekutu (KSKB) Sungai Buloh,hasil dari sokongan semua pelanggan yang terdiri dari kalangan pelajar & staff KSKB Sungai Buloh,Altimat Kereta Sewa telah menjadi salah satu syarikat kereta sewa pilihan utama warga KSKB Sungai Buloh.

Kebanyakan pelanggan KSKB Sungai Buloh memberikan maklumbalas yang baik & positif di atas perkhidmatan Altimat Kereta Sewa yang mana memberikan khidmat 'hantar & ambil' di lokasi KSKB Sungai Buloh di samping berpuashati dengan mutu layanan yang mesra & keadaan kereta yang terbaik.

Slogan kami "Let me help you" adalah dari kata kunci BANTU yang merupakan objektif utama syarikat Altimat Kereta Sewa ini ditubuhkan yang mana dapat membantu warga KSKB Sungai Buloh yang memerlukan khidmat kereta sewa.

Diharap sokongan ini akan berterusan sampai bila-bila dan pihak kami Altimat Kereta Sewa akan berjanji akan sentiasa memberikan mutu perkhidmatan kereta sewa yang terbaik kepada semua warga KSKB Sungai Buloh,ini janji & polisi kami:

1) Mesra & bertimbangrasa dengan pelanggan.
2) Kenderaan dalam keadaan bersih & terbaik.
3) Harga lebih murah & berpatutan.

Terima kasih di atas sokongan semua warga KSKB Sungai Buloh.

Altimat Car Rental Services.
"Let me help you"
 

No comments:

Post a Comment