Monday 15 July 2013

Kereta Sewa Ijok , Unisel , Bestari Jaya , Kuala Selangor

Kereta Sewa Ijok , Unisel , Bestari Jaya , Kuala Selangor , Tanjung Karang
Alhamdulillah,oleh kerana terdapat banyak permintaan dari pelanggan di sekitar pantai barat Selangor,bermula tarikh 1 Julai 2013,Altimat Car Rental Services dengan jayanya telah memulakan operasi perkhidmatan kereta sewa di cawangan baru sekitar Ijok , Bestari Jaya , Unisel & Kuala Selangor.

Cawangan ini akan diberi nama "Kereta Sewa Unisel" kerana lokasinya yang berhampiran dengan Universiti Selangor (Unisel),walau bagaimanapun skop sasaran pelanggan untuk cawangan ini adalah lebih meluas iaitu memberikan perkhidmatan kereta sewa di sekitar Ijok , Bestari Jaya , Unisel & Kuala Selangor malah mungkin ke Tanjung Karang.

Diharap dengan penubuhan Cawangan Kereta Sewa Unisel ini,dapat memudahkan & membantu penduduk di sekitar kawasan  Ijok , Bestari Jaya , Unisel , Kuala Selangor & Tanjung Karang untuk mendapatkan perkhidmatan kereta sewa yang terbaik.

Kebanyakan kereta sewa yang ditempat di Cawangan Kereta Sewa Unisel ini adalah kereta baru,bersih & dijamin keadaannya dalam keadaan terbaik (diselenggara & diservis mengikut jadual).

Cawangan Kereta Sewa Unisel ini akan dikendalikan operasinya oleh;
1) En Azuan Khames (Manager)        : 014-2375393 (Wann).

Sebarang bantuan atau keperluan perkhidmatan kereta sewa,harap dapat hubungi pihak kami,Insyaallah,setiap pertanyaan anda akan dilayan dengan baik & mesra.

Altimat Car Rental Services.
"Let me help you"



4 comments: