Tuesday 17 September 2013

Kereta Sewa Gombak

Assalamualaikum,
Untuk makluman,baru hari ini pihak kami berkesempatan untuk mengucapkan TAHNIAH kepada bekas rakan-rakan sekerja di Epson Toyocom,Sri Damansara kerana berani menyahut cabaran memasuki dunia perniagaan yang penuh mencabar ini.

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada rakan-rakan di atas tertubuhnya syarikat "Gombak Rental Services" yang juga dikenali sebagai Kereta Sewa Gombak yang akan memberi perkhidmatan kereta sewa di sekitar Gombak,Universiti Islam Antarabangsa (UIA),Setapak,Unitar,British Malaysia Institute (BMI),Unikop,Kolej Islam Antarabangsa,Giat Mara Gombak,UITM Selayang & kawasan-kawasan sekitarnya.

Dengan dorongan & sokongan yang diberikan,diharap Kereta Sewa Gombak akan terus memberikan khidmat yang terbaik & maju jaya pada masa-masa akan datang.Cawangan Kereta Sewa Gombak ini akan dikendalikan operasinya oleh;

1) En Rohaizat  (Manager)                  : 017-2929496 (Roy).
2) En Fadhli      (Asst Manager)          : 017-9074188 (Oliey).
 
Sebarang bantuan atau keperluan perkhidmatan kereta sewa,harap dapat hubungi pihak kami,Insyaallah,setiap pertanyaan anda akan dilayan dengan baik & mesra.
 
Altimat Car Rental Services.
 "Let we help you"

3 comments:

  1. cam nak sewa kereta kt snie

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    Kereta saga flx baru (auto) utk disewa sila hubungi en hafizal 017-8483113.terima kasih

    ReplyDelete
  3. Hiring a vehicle enables a more convenient, flexible, comfortable and accommodating travel. When you are traveling in a group, you can spend less after hiring a car. Car Rental

    ReplyDelete